SPECYFIKACJA PROJEKTU
KLIENT: Marta Andreasik, mamasubiektywnie.pl
DATA: lipiec 2017
USŁUGA: logo, favicon, sygnet, paleta kolorystyczna, elementy graficzne, wizytówka
CHARAKTERYSTYKA MARKI
Mama Subiektywnie to blog dla świeżo upieczonych rodziców. Marta, sama mama dwójki maluchów, pisze i nagrywa podcasty o śnie dziecka, rodzicielstwie, bliskości i wychowaniu dzieci.
LOGO WERSJA PODSTAWOWA, LOGO ACHROMATYCZNE
Marta zajmuje się tematyką dziecięcą. Poprosiła mnie o logo, które będzie delikatne i ciepłe, zależało jej na pastelowych, pudrowych odcieniach. Choć w pierwotnym założeniu myślała o elemencie nawiązującym do snu dziecka, to w ostatecznej wersji wybrałyśmy serce i delikatne gałązki, gdyż były bardziej uniwersalne. Czcionka pisana podkreśla osobisty charakter marki. Cały logotyp składa się z wielu elementów, które w oczywisty sposób zaczęły funkcjonować w identyfikacji wizualnej bloga Marty. Gałązki i wianek stanowią oprawę graficzną dla cytatów i tekstów motywacyjnych, umieszczanych przez Martę w mediach społecznościowych, serce użyte zostało jako favicon oraz znak wodny. Paleta kolorystyczna, którą zaproponowałam opiera się na jednym odcieniu różu oraz na granacie, który stanowi jego przeciwwagę.